Ukratko

Python je danas vrlo raširen programski jezik zbog svoje jednostavnosti, fleksibilnosti, primjenjivosti i neograničavajuće licence. Može se koristiti za izradu video igara, web aplikacija, raznih proširenja drugih programa, kao skriptni jezik, ali ga je moguće upogoniti i za stroge numeričke simulacije u znanosti i inženjerstvu. Idealan je za početnike u programiranju, kakvima je namijenjena ova radionica, kroz sljedeće teme: kontrola toka programa, osnovni tipovi podataka, stringovi, liste i rječnici, objektna narav Pythona.

Ukratko, ako se netko želi početi baviti programiranjem bez velikog teorijskog uvoda i razumijevanja internog funkcioniranja računala, najbolje je da krene od Pythona. Ova je radionica zamišljena upravo da to omogući. Oni iskusniji možda neće puno naučiti, ali i oni su dobrodošli na druženje i razmjenu iskustva.

Radionica će se održati u tri termina po tri sata u Klubu Kulture Križevci, a obradit će se osnove programiranja (kontrola toka programa, osnovni tipovi podataka, stringovi, liste i rječnici) te uvod u objektno orijentirano programiranje dok bi se u drugom dijelu radionice realizirali praktični programi uz pomoć Pygamea. Radionice će biti popraćene i domaćim zadaćama za polaznike.